Alla inlägg under januari 2011

Av Martina - 30 januari 2011 16:31

skit är beroende av min egna köttfärssås:o

 
Av Martina - 30 januari 2011 12:05

så här blev resultatet för vilken hundras man vill ha. jag trodde allvarligt att schäfer, golden eller labbe skulle vinna och inte cocker (lovar och svär har inte bett kompisar rösta på cocker, dom har fått rösta vilken dom vill) men självklart är jag glad att cocker vann eftersom jag själv har en    

vilken hundras vill du helst ha??
golden retriever    17.6 %
labrador    5.9 %
cocker spaniel    32.4 %
shetland sheepdog    8.8 %
jack russel    2.9 %
schäfer    2.9 %
keeshond    8.8 %


sitter nu och pluggar lite på miljöproblem ska ha prov på fredag om ökenspridning,utfiskning,östersjön,oljeutsläpp, korallrev,mangroveträsken och DDT/PCB önska mig lycka till  sen när fredagen är slut så ska jag på bio med tjejerna TRASSEL!!!!


nu måste jag plugga byebye  

Av Martina - 29 januari 2011 13:43

var på föreläsning i torsdag. vi lyssnade på anders hallgren    han var skit bra,han pratade om ledarskap och hundägare, och i vissa saker han sa kände man sig lite små träffad   ex att man måste ha med mobilen när man ska på promenad.... hundens värsta fiende, fyrkanten   kan säga det som han sa, när man har läst tidningen då tittar man på tv och när man är klar med det är det datorn man går till, sen ska man på promenad och då måste man ha mobilen. hunden tycker vi är konstiga som tittar rakt in i en fyrkant. men han var skit bra i allafall, ska på en till sån där föreläsning i täby och d ska han prata om nånting annat    längtar.


    

sen har vi äntligen fått våran tapet till väggen på skolan, det tog typ bara ett halv år. dom andra klasserna har redan fixat sina klassrum. men våran klass var heller inte överens om vilken vi skulle ha. men vi fick båda


här kommer den som jag älskade  

  

Av Martina - 26 januari 2011 14:56

vakna med huvudvärk... inte kul, men jag gick till skolan ändå men jag försov mig   klockan 8 får jag ett sms från linn som undrar vart jag är, då vara jag vid danderyd och ska åka tunnelbana i 30 min. men som tur var första lektionen samling... men kom till skolan sen och då skulle vi i i djur rummet och titta på våra nya djur  fiskar. vi har 6 olika akvarium men jag fick ingen bild för alla stod i vägen.


sen hade vi projekt och då fick man jobba med sitt projekt. först skulle jag och min grupp komma på frågor om mangroveträden som vi skulle hitta fakta om (miljöhot) sen fick vi skriv en svenska artikel som ska vara en katastrof (verklig eller på hittad)

min handlar om kattmassmord, den är hemsk. 


sen skulle vi äta vi gick till centrum. jag och evelina skulle testa en wrap för första gången. det var rätt gott  jag kan tänka mig äta det fler gånger och man blir mättt vilket är bra   men min huvudvärk blev värre så jag åkte hem innan matten började. gick hem och sov lite   kan säga att det behövdes, nu mår jag bättre och har pluggat lite matte.


igår var jag på hunddagiset, det var roligt som vanligt   det var kallt ute, så det vara bara att sätta på sig mössan, när jag kom hem gick jag på promenad med vilma o bella  mina små älsklingar.


imorgon efter skolan ska vi som går hund-linjen åka till uppsala och lyssna på en föreläsning som anders hallgren håller. han kan en del om hundar och har skrivit mång böcker.

Av Martina - 23 januari 2011 19:23

nu ska jag ta en liten kvälls promenad med vilma o bella så dom blir lite trötta, sen får vi gå ut en liten kortis på tomten innan vi ska sova. sen när vi kommer tillbaka ska jag ta spruta   


imorgon är det skola... då ska vi väll fixa i djurrummet och lite annat kul hoppas jag

Av Martina - 22 januari 2011 19:40

var på bio idag och såg marmaduke   den var så bra, jag grät till och med. köpte till popcorn hot snacks och en xl fanta    det var gått   

och snart är det premiär för trassel   FAN vad jag har längtar till det. ska ditt med emma och renée. 4 februari händer det + att renée fyller år   så vår prissent till henne blir bio.

  


var ute och lekte med hundarna när jag kom hem, vilma var lite jobbig hon sprang iväg in i skogen och började skälla    så det var bara att stå och ropa på henne... bella såg man ville springa efter men hon vet att hon inte skulle känna på det...

några bilder på dom innan vilma sprang iväg  

  

      demon hunden bella   

 fast nu är bella helt utslagen efter lek o skog ute och god mat i magen 

Av Martina - 21 januari 2011 23:02

spelar sjuan och har rätt bra kort

Av Martina - 19 januari 2011 08:57

hitta en 20.a pa marken när vi var på väg till expressen. Ska ditt på Studiebesök

Presentation


bloggen om mig o Bella som jag älskar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards