Alla inlägg under december 2010

Av Martina - 20 december 2010 19:41

nu är jag tillbaka hemma i huset med alla djuren ska tillbaka imorgon och möta min doktor han ska väll kolla hur det är med mig.... men bättre det än att ligga och ha ont på julafton.


när jag öppnade dörren så hoppade båda vilma o bella. bella kunde inte sluta slicka i ansiktet, men det var skönt att få se dem igen  

Av Martina - 20 december 2010 19:41

nu är jag tillbaka hemma i huset med alla djuren ska tillbaka imorgon och möta min doktor han ska väll kolla hur det är med mig.... men bättre det än att ligga och ha ont på julafton.


när jag öppnade dörren så hoppade båda vilma o bella. bella kunde inte sluta slicka i ansiktet, men det var skönt att få se dem igen  

Av Martina - 19 december 2010 19:48

hej på er!! Har inte kunnat skiva på ett tag... Men jag har en anledning min sjukdom (reumatism kroppen på verkas av kylan:s) så jag ligger på sjukhus med mamma, har gjort det sen i tisdags natt. Har varit jobbigt att vara ifrån sin lilla vovve

 
Av Martina - 12 december 2010 15:51

jag har ont i hela kroppen åkte pulka igår med syrran, men hon tyckte det gick för fort och tänkte bromsa. men då gör hon det med ena foten så man svänger och kör rakt in i ett träd......


jag säger bara att det var jag som tog hela smällen, har ont i knäna, höften, armarna och syrran ingen stans   


åker aldrig med henne igen

Av Martina - 12 december 2010 00:27

sov gott alla läsare, har precis sätt klart sex and the city  fast jag missade de 20 sista minutrarna.....   

Av Martina - 11 december 2010 20:18

 

God Jul och Gott Nytt år                      bella är ganska lite om man gemnför  med vilma (den svarta labben/stövare)

    

Av Martina - 11 december 2010 18:54

nu har jag hittat en blogg som jag vill använda  denna blogg ska handla om mig o min hund bella för det mesta. bella är en cocker spaniel på 10 månader och hon  är bara min.



bella min ängel    

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


bloggen om mig o Bella som jag älskar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards