Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

min dag

Av Martina - 14 januari 2011 19:35

skulle upp halv 6 idag men jag hade sovit så dåligt att jag kom inte upp... så jag sov en timme till och gjorde mig i ordning i lugn och ro. jag missade den första lektionen engelska, men när jag kom så förklarade jag för henne varför jag inte kom.


då sa hon att hon ville prata med mig och ville att vi skulle gå undan, blev lite orolig och nervös trodde hon skulle skälla ut mig eller något  men då berättade hon att hon hade läst min bok (som jag har gjort, fakta om min sjukdom) och att hon hade blivit så rörd när hon läst den och tyckte att det var otroligt att jag kom till skolan idag istället för att stanna hemma, sen lev hon alldeles tårögd. 


sen hade vi mentors tid och det var snack om en massa öppet hus på gymnasiet och jag ska vara där den 9 februari och då ska jag ta med bella  ska flörta lite med pappa och kolla om han kan köra mig  


sen var det lunch SUBWAY!!!!


sedan var det föreläsning med djurläraren det var om miljökatastrofer och så blev vi indelade i grupper och så lottade vi om vilken miljökatastrof man skulle ha att skriva om. min grupp fick mangrovaträden   tråkigt träd, men det är bara att göra.


sen fick vi sluta tidigare och då gick jag och evelina till djurummet och matade dom. men när evelina skulle fånga sysor med klo-saken hon var så långsam att dom sprang inte iväg utan de gick.... och sen så fick vi efterlysa theodor larvel som försvarnn. 


sen när vi var klara med det så blev jag och evelina väldigt flummiga och skrattade, skrek och vinglade men vi har inte druckit. nu är jag hemma och tittar på let's dance och chattar med pontus   bella ligger och sover under bordet.

  

 
 
Jossan

Jossan

14 januari 2011 20:47

Sv: Tack! Kikade tillbaka, och såg att du också har en skäggis hemma! :) Inte helt ovanligt, men inte heller vanligt husdjur! :)

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Martina

15 januari 2011 16:39

jag har inte den hemma jag går på en hundlinje (gymnasium) och den linjen går tillsammans med djurvård och vi har några reptiler på skolan :) så den är inte min men jag måste säga att dom är underbara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 23 maj 2011 17:16

hej, har en till blogg som ni kan testa. http://fabolousabell.blogspot.com/ kommer inte skriva så mycket på den här bloggen. men kommer fortsätta men är mer aaktiv med den nya ...

Av Martina - 22 maj 2011 20:25

    baggen har blivit klippt, han var jävligt svettig under all ull... men nu har han det ganska kort, vilket han ycker nog är ganska skönt. i dag var jag på grinda och david helenius o renee nyberg var där. på vägen hem var det en he del vågor men...

Av Martina - 17 maj 2011 18:56

här både haglar och oskar det. lite små mysigt faktist. gick ut när det haglade för att kolla efter katten, men fan vad ont det gjorde. gick in lika snabbts som jag kom ut. bella går runt i huset och tittar ut genom fönstret när det dundrar. har nydl...

Av Martina - 11 maj 2011 16:52


kebab med pitabröd :d

Av Martina - 5 maj 2011 09:15


är på djursjukhuset nu. Och de sa att allt tyder på urinvägsinflektion. Så vi ska få behandling. Men prov svaren får vi inte veta mot slutet av veckan.     har fått prov svaret, och vi ska ta ett nytt urinprov och se om vi ska sänka eller hö...

Presentation


bloggen om mig o Bella som jag älskar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards