Alla inlägg under mars 2011

Av Martina - 6 mars 2011 18:09

längtar tills på lördag då jag, mamma, syrran och min morbror ka oka och titta på melodifestivalen!!!!    pappa höll på med nånting lurt hela morgonen helt plötsligt så var datorn jätte intresant och å höll han på reta med mig och säga "jag har en överaskning till dig" men han ville inte säga vad det var   men efter att jag hade varit på ica och köpt pengar till mobilen så var klockan ungerfärr 17.30 och då gav han mig en biljett och sa här varsegod.... snacka om att jag blev glad  

Av Martina - 5 mars 2011 16:10

syrran har spilt cola över bella å hennes päls e kladdig och nu har mamma har klippt bella som jag vet inte vad!! hade tänkt ringa på måndag och bestäma klipptid till bella på hunddagiset som jag praktiserar på men nu när jag kom till köket då sitter mamma och klipper bella hon ser FAN ut som en gamling skalle pär... stackar bella jag tycker hon e så ful att jag skulle inte vilja ut och gå med henne, det är ju fan pinsamt får gå promenader i skogen bakom oss där är det inga som går, sen sent på kvällen kan jag gå på vägen   

bella innan hon blev klippt, mycket sötare <3

Av Martina - 1 mars 2011 12:01

skit vad jag är hungrig!! tror jag håller på dö av hunger har i alla fall stoppat in ponfrit och kyckling i ugnen och så ska jag ha lite sås till det    sen kommer jag att vara mätt och belåten. 


igår skrev jag också klar min del av saga som jag och rebecka jobbar med, blev inte så nöjd med slutet men jag och rebecka ska prata om det så får vi se hur vi ska fixa det.


ååh nu ringde äggklockan och det betyder att maten är klar!!! så jävla HUNGRIG!!!

Presentation


bloggen om mig o Bella som jag älskar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards