Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Martina - 1 februari 2011 20:25

var på hunddagiset och då blir man glad  det var så roligt när vi var ute i rastgården och lekte med hundarna, har tagit massa bilder och så spelade jag in när doom lekte lite. men det får ni se i nästa inlägg när jag sitter med pappas dator (har mammas nu) pappas dator är snabbare och inte lika klumpig som mammas...


efter det så var jag i täby och hämtade ut biljetten till trassel    renee måste avboka sin och köpa en nu, för när vi beställde sa emma till renee att vi sitter längst till höger, men renee tog vänster   annars får hon sitta själv...


hörde på RIX FM, dm lästa upp ur någon tidning att schlager bakrunden har blivit stulen, men dom hittade det sen. det var en polsk man som försökte köra iväg med den i en lastbil och nu är man lite mistänksamma mot polen   helt sjukt....

Presentation


bloggen om mig o Bella som jag älskar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards