Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

hello!!

Av Martina - 13 februari 2011 15:32

vakna upp till en underbar söndag  vid 2 så var mormor o morfar här, sen vid 3 så kom min morbror och lina (frun  ) med sina barn alexander o josephine söta små kusiner. vid halv 5 kommer säker min andra morbror o ska fika. varje helg så kommer släkten till oss och ska fika. jag gillar det men mamma kan tycka det är jobbig men det förstår jag också.


var för en stund sen ute med bella tänkte testa ta ut vilma också o se om det går att ha ute dom samtidigt, men det gick inte bella blev sur på vilma för att hon skulle försöka para sig med henne....


både vilma o bella löper (bellas första löp) och då har vilma blivit helt sjuk och försöker para sig med bella så dom kan inte vara ute samtidigt  lite jobbigt... men bara för att vilma inte får para sig med bella så försökte hon göra m

det med katten!! och han blev skit sur och smälde till vilma men hon bryde sig inte och skulle försöka igen.... puckad hund... men älskar henne ändå men det kommer att bli jobbiga veckor fram över....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 23 maj 2011 17:16

hej, har en till blogg som ni kan testa. http://fabolousabell.blogspot.com/ kommer inte skriva så mycket på den här bloggen. men kommer fortsätta men är mer aaktiv med den nya ...

Av Martina - 22 maj 2011 20:25

    baggen har blivit klippt, han var jävligt svettig under all ull... men nu har han det ganska kort, vilket han ycker nog är ganska skönt. i dag var jag på grinda och david helenius o renee nyberg var där. på vägen hem var det en he del vågor men...

Av Martina - 17 maj 2011 18:56

här både haglar och oskar det. lite små mysigt faktist. gick ut när det haglade för att kolla efter katten, men fan vad ont det gjorde. gick in lika snabbts som jag kom ut. bella går runt i huset och tittar ut genom fönstret när det dundrar. har nydl...

Av Martina - 11 maj 2011 16:52


kebab med pitabröd :d

Av Martina - 5 maj 2011 09:15


är på djursjukhuset nu. Och de sa att allt tyder på urinvägsinflektion. Så vi ska få behandling. Men prov svaren får vi inte veta mot slutet av veckan.     har fått prov svaret, och vi ska ta ett nytt urinprov och se om vi ska sänka eller hö...

Presentation


bloggen om mig o Bella som jag älskar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards